Somnul de după-amiază, un obicei al oamenilor de succes. Napoleon, Einstein, da Vinci sau Kennedy erau dependenţi de el

Somnul de după-amiază, un obicei al oamenilor de succes. Napoleon, Einstein, da Vinci sau Kennedy erau dependenţi de el

Somnul după-amiază este benefic pentru sănătate Foto: csid.ro

Somnul după-amiază ajută la energizarea organismului şi îmbunătăţeşte memoria. Specialiştii susţin că un somn scurt în timpul zilei poate să fie o experienţă plăcută, iar de cele mai multe ori are efecte mai bune decât o cafea.

Ştiri pe aceeaşi temă

Somnul din timpul zilei îmbunătăţeşte funcţiile cognitive, timpul de reacţie, memoria pe termen scurt, dar şi starea de spirit. Medicii susţin că este cel mai bun remediu pentru a putea combate somnolenţa, iar oameni celebri precum Napoleon Bonaparte, Albert Einstein, Winston Churchill, Leonardo da Vinci sau John F. Kennedy aveau acest obicei.

„Somnul de scurtă durată este cel mai bun mod de a combate oboseala şi ajută la energizarea organismului. Cel mai important lucru este să dormim suficient şi regulat pentru a putea avea o stare bună de sănătate şi pentru a putea să ne menţinem concentrarea în timpul zilei. În momentul în care simţim că se instalează oboseala, un somn de 10 minute poate să facă minuni şi să ne ofere o stare de bine. Este bine să ştim că uneori acest obicei poate să facă minuni pentru sănătatea mentală şi psihică“, a spus Tania Avram, medic specialist Somnologie.

Care sunt beneficiile somnului de după-amiază:

- Un pui de somn de 10 minute reduce întotdeauna oboseala şi ajută la energizarea organismului într-un timp foarte scurt.

- Un pui de somn după-amiază ajută la îmbunătăţirea memoriei şi ajută la stocarea informaţilor acumulate în timpul zilei.

- Somnul în timpul zilei previne epuizarea mentală şi ajută la combaterea somnolenţei.

- Somnul după-amiază ajută la creşterea creativităţii şi îmbunătăţeşte performanţa.

- Somnul după-amiază îmbunătăţeşte sănătatea inimii şi ne ajută să avem un organism sănătos.

Specialiştii au mai precizat că este foarte important ca şi persoanele care lucrează în mai multe schimburi să încerce să doarmă 15 minute înainte de a merge la locul de muncă.   

citeste totul despre: