Braşov: CAMPANIE: O lună de când Braşovul stă fără apă caldă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Braşov: CAMPANIE: O lună de când Braşovul stă fără apă caldă
Braşov: CAMPANIE: O lună de când Braşovul stă fără apă caldă

CET nu are nicio soluţie pentru a relua furnizarea apei calde pentru bun-platnici. Încasările de la populaţie au ajuns abia la 6,8% din suma datorată. Furnizorul de gaz a anunţat că va începe livrarea de combustibil doar după achitarea debitului de 12 milioane de lei de către CET.

La patru săptămâni de când mare parte a abonaţilor sistemului centralizat de încălzire au rămas fără apă caldă, nu se întrevede nicio soluţie pentru rezolvarea problemei. GDF Suez Energy România nu va relua furnizarea gazului către CET decât dacă braşovenii îşi vor plăti cele 12 milioane de lei datorate centralei pentru furnizarea de apă caldă şi căldură. „Decizia celor de la gaz a fost una clară, că trebuie să le plătim întreaga sumă de bani, pe care asociaţiile de proprietari le au datorie la noi”, a precizat Florin Cuţitei, directorul CET.

Condamnaţi la apă rece


Acesta spune că în ciuda faptului că există şi asociaţii de proprietari care şi-au achitat toate datoriile, nu are cum să le furnizeze apă caldă atâta timp cât CET nu are gaz. Singurii norocoşi care au primit apă, acum două săptămâni, sunt locuitorii din zona Astra, care sunt alimentaţi de la noua centrală „Eco-Heat”, care suplineşte CAF Metrom. Restul de 19.000 trebuie să aştepte până ce vecimii lor îşi vor achita restanţele.
Până în prezent, încasările de la consumatori nu au ajuns decât la 6,8% din suma datorată. Dacă încasările vor merge în acest ritm, în cel mai fericit caz, abia la anul se va relua furnizarea apei caldă.

Noi reclamaţii

Din disperare, oamenii continuă să reclame furnizorul la Protecţia Consumatorului. CET a mai fost amendat cu 60 de milioane de lei şi, până la sfârşitul lunii, ar trebui, teoretic, să reia furnizarea de apă caldă pentru asociaţiile bun-platnice. „Zilele următoare vom avea noi negocieri cu conducerea CET, care trebuie să găsească o soluţie de reluare a furnizării apei calde către cei care plătesc. Să dăm amenzi furnizorului nu este o soluţie şi nu-i încălzeşte cu nimic pe oamenii afectaţi”, a precizat Marius Dunca, şeful CJPC.

Braşov



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite