Cum s-au transformat desenele unei adolescente într-o colecţie de eşarfe de lux: „Totul e industrie, sunt lucruri pe care le înveţi din mers“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul acesta, la Bistriţa a luat naştere o colecţie de eşarfe de lux, inspirată din pasiunea pentru desen a fiicei adolescente a Gabrielei Montoiu, protagonista acestui proiect de nişă. Pe eşarfele de mătase sunt printate atât desenele adolescentei, cât şi motive tradiţionale pe care le mai regăsim doar pe năframele vechi purtate de bunicile noastre.

Cu o tradiţie în textile, în Bistriţa-Năsăud s-a născut anul acesta şi o colecţie de eşarfe de lux. În spatele acestui proiect ambiţios, de nişă, se află Gabriela Montoiu, o femeie de afaceri din Satu Mare stabilită în Bistriţa, care şi-a deschis prima firmă de producţie publicitară în anul 2007.

Colecţia de eşarfe s-a născut din pasiunea Gabrielei pentru acest accesoriu, dar a fost inspirată şi de hobby-ul fiicei sale de 17 ani, Romana: desenul şi pictura. Mai mult, desenele adolescentei sunt printate pe mătase, iar aceasta dă şi numele brandului de eşarfe.

„În 2014 deja cochetam, dar totul era la nivel de idee atunci. Mă tot gândeam ce aş putea să fac...ceva ce să stăpânesc cât de cât şi care să mă facă dornică să acumulez informaţii, pentru că totul e industrie, sunt foarte multe lucruri pe care le înveţi din mers”, explică Gabriela Montoiu.

Materia primă este mătasea naturală albă, care este achiziţionată de la un furnizor care colaborează şi cu mari case de modă precum Hermes, Dior şi Chanel. Mătasea este mai apoi prelucrată şi pe ea sunt imprimate desenele Romanei, convertite digital.



Încă de la început, Gabriela Montoiu a început o colaborare cu Cristina Chiriac, care are o colecţie de haine tradiţionale numită „Flori de Ie”. Această colaborare a adus pe eşarfele fine căutate de doamne pentru a completa ţinutele business şi motive tradiţionale „împrumutate” de la năframe vechi şi de un secol.

„A fost o nevoie de a mă manifesta şi într-o altă zonă. A fost aşa ca un fel de refulare”, completează Gabriela, care are un adevărat cult pentru accesorii de ani buni. Despre acestea, Gabriela spune că îţi completează personalitatea şi îţi pun în valoare feminitatea.

image

Momentan, eşarfele „Romana” sunt disponibile în 22 de modele, de două dimensiuni, însă în total au fost create 70 de modele. Preţurile variază între 220 de lei şi 440 de lei, în funcţie de mărime.

Eşarfă dedicată Reginei Maria

Deşi preţurile sunt prohibitive pentru anumite categorii sociale, Gabriela Montoiu este încrezătoare încurajată fiind de feedback-ul pozitiv şi chiar vrea să-şi diversifice produsele. Momentan aceasta lucrează la o colecţie de eşarfe dedicate bărbaţilor, dar şi la halate din mătase, produse prea puţin prezente pe piaţa românească.

De asemenea, aceasta vrea să realizeze şi un model special dedicat Reginei Maria. De ce Regina Maria? Ei bine, Gabriela Montoiu vrea să-i aducă un omagiu „fin” uneia dintre cele mai distinse doamne care a promovat tradiţiile româneşti oriunde a mers.

Vă mai recomandăm:

Cum să-ţi faci angajaţii să se simtă bine la serviciu. Un român face bani dintr-o afacere inedită: masajul la birou

Cine s-ar fi gândit că într-un oraş aşa mic precum Bistriţa managerii marilor companii sau ai băncilor îşi recompensează angajaţii cu mici şedinţe de masaj la birou? Ideea a fost pusă în practică în urmă cu câţiva ani de Simion Pop, un terapeut bistriţean care se deplasează cu un scaun special în firme pentru a-i detensiona pe angajaţi.

Gazdă pentru 10.000 de site-uri. Românul care a crescut o afacere de 1,5 milioane de lei folosind alocaţia de elev ca primă investiţie

Adrian Chiruţă a ajuns la numai 30 de ani să conducă un business cu o cifră de afaceri de aproape 1,5 milioane de lei, găzduind pe servere proprii site-uri ale unor mari companii şi instituţii publice din România

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite