Alba Iulia va avea hartă digitală cu incidentele semnalate de cetăţeni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Directorul Direcţiei de Programe, Nicuşor Moldovan, primarul Mircea Hava şi managerul de proiect Cătălin Hristea
Directorul Direcţiei de Programe, Nicuşor Moldovan, primarul Mircea Hava şi managerul de proiect Cătălin Hristea

Primăria Alba Iulia derulează un proiect finanţat din fonduri europene prin intermediul căruia va fi implementat un nou model de management în relaţia cu cetăţenii. Valoarea proiectului este de 6.76 milioane de lei, din care 5,4 milioane de lei este asistenţa financiară nerambursabilă din partea Uniunii Europene.

Proiectul este unul inovator şi vizează, în final, implementarea unui model de lucru al administraţiei locale cu cetăţenii la fel ca al unei companii cu clienţii. „Primăria Alba Iulia va realiza prin acest proiect câţiva paşi semnificativi în modernizarea administraţiei locale, eficientizarea relaţiei cu cetăţenii, clădirea unei relaţii personale cu cetăţenii“, a spus Cătălin Hristea, managerul de proiect şi reprezentant al firmei PM Solutions SRL.

Câteva dintre obiectivele specifice ale proiectului:

Realizarea unei baze de date centralizate, în care se vor înregistra toate interacţiunile între cetăţeni şim primăriei, astfel încât va exista o vedere integrată asupra relaţiei cu fiecare cetăţean

Crearea unui dispecerat telefonic şi centralizarea într-o bază de date unică a tuturor solicitărilor de servicii ale cetăţenilor, indiferent prin ce metodă sosesc la primărie. Un robot telefonic va fi capabil să răspundă, în schimbul unor date de identificare, la întrebări legate de taxele şi impozitele datorate, amenzile nmeplătite sau stadiul petiţiilor transmise primăriei. Implementarea a două noi puncte de de registratură informatizată la Direcţia de Venituri şi la Serviciul de Asistenţă Socială.

Realizarea unui portal web de Intranet pentru angajaţii instituţiei prin intermediul căruia se vor putea realiza lucrul colaborativ cu documente şi planificarea programului de lucru, alocarea de sarcini, acces la serviciile de mesagerie electronică.

Crearea unei hărţi digitală prin intermediul căreia cetăţenii vor putea să semnaleze problemele şi disfuncţionalităţile apărute în diferite zone ale oraşului. Se vor putea încărca fotografii şi se vor realiza descrieri ale incidentelor, astfel încât intervenţia pentru remedierea problemelor să se facă cât mai rapid. Toate aceste obiective vor fi realizate până la sfârşitul anului 2012.

„La fel ca şi primul proiect, care a fost în valoare de 1,7 milioane de lei, şi acesta este asumarea unei strategii adoptate în anul 2007. La fel ca şi primul şi acesta a avut cel mai mare punctaj la procesul de selecţie realizat de finanţator. Va fi o relaţie de 7 zile din 7 cu cetăţeanul. Va trebui să lucrăm în timp real pentru că şi controlul va fi în timp real“, a spus primarul Mircea Hava.

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite