Noutati bune si rele pe rutele spre Litoral

0
Publicat:
Ultima actualizare:

* Nu se introduc trenuri personale suplimentare intre Bucuresti si Constanta. Raman, asadar, doar cursele permanente, cu plecare din Bucuresti-Obor, la orele 6,10, 13,45, 16,09, si din Bucuresti-Nord,

* Nu se introduc trenuri personale suplimentare intre Bucuresti si Constanta. Raman, asadar, doar cursele permanente, cu plecare din Bucuresti-Obor, la orele 6,10, 13,45, 16,09, si din Bucuresti-Nord, la 23,32. * De asemenea, pe linia (un singur fir) Constanta - Mangalia nu se introduc noi trenuri personale. Pe langa cele trei perechi de trenuri deja existente, celelalte trenuri de sezon care ajung/pleaca in/din Mangalia vor circula in regim de personal (opresc in toate statiile). Dar preturile raman cele de accelerat-rapid. Aceasta se simte, evident, in cresterea suplimentului de viteza, extins pentru cei 43 de kilometri dintre Constanta si Mangalia. Aceasta masura, incorecta pentru calatori, este o premiera. Calatorul care vine din Suceava, spre exemplu, va plati aproape 20.000 lei in plus pentru suplimentul pana la Mangalia. Problema se complica in cazul turistilor de pe Litoral care vor sa ajunga, spre exemplu, de la Costinesti la Mangalia. CFR Calatori inca nu s-a decis daca sa le ia acestora 12.000 lei (tarif de personal) sau 60.000 lei (daca se urca intr-un rapid). * S-a decis insa ca aceia care vor avea abonament la tarif de personal pentru Constanta-Mangalia (sau fractionat) vor putea urca in orice tip de tren. Pretul unui abonament saptamanal Constanta-Mangalia va fi de 161.000 lei (clasa a doua).

Stil de viață



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite