Metode de pierdere în greutate dovedite ştiinţific: cum scapi de kilogramele în plus fără dietă

Metode de pierdere în greutate dovedite ştiinţific: cum scapi de kilogramele în plus fără dietă

FOTO Shutterstock

Kilogramele în plus sunt coşmarul oricărei persoane predispuse la îngrăşare. Pentru a reduce riscul, aplicaţi metodele cele mai simple, care vă vor ajuta să reduceţi până la 500 de calorii zilnic.

Ştiri pe aceeaşi temă

Vara, pe plajă se numără colăceii şi kilogramele în plus. Dacă în ultimul concediu v-aţi hotărât să porniţi lupta împotriva caloriilor în plus care împiedică procesul de slăbire, specialiştii recomandă câteva trucuri simple:

Beţi un pahar de apă înainte de fiecare masă

Dacă aveţi tendinţa de a fugi la frigider de fiecare dată când simţiţi poftă de mâncare, gândiţi-vă la varianta de a bea un pahar de apă înainte, scrie cheatsheet.com. Ceea ce experimentaţi poate fi o lipsă a hidratării, nu neapărat nevoia de a mânca. 

Dormiţi mai mult

Majoritatea oamenilor sunt pe deplin conştienţi că ar trebui să doarmă mai mult, dar puţini par să facă o prioritate din această nevoie a organismului. Conform unui studiu realizat în 2014, insuficienţa somnului poate creşte consumul de alimente în mai multe moduri. Autorul cercetării a sugerat chiar că somnul ar trebui să fie pe lista regulilor atunci când vine vorba de diete.

Folosiţi farfurii roşii

Au existat studii care au confirmat faptul că folosirea unor farfurii de dimensiuni mai mici reduce consumul de alimente. Curios, inclusiv alegerea culorii potrivite poate ajuta la pierdere în greutate. Conform studiilor, subiecţii care au mâncat din farfurii roşii au mâncat mai puţin în timpul unei mese.

Alegeţi să coaceţi alimentele preferate în loc să le prăjiţi

Majoritatea experţilor în nutriţie avertizează cu privire la consumul de alimente prăjite. Alegerea coacerii alimentelor preferate poate scădea consumul de calorii cu până la 100 de unităţi. Coacerea cartofilor dulci în loc de prăjirea lor poate însemna o reducere cu 122 de calorii la 11 grame de grăsime.

Aveţi grijă la caloriile din băuturi

Mulţi uităm să luăm în considerare caloriile lichide pe care le consumăm. Unele cocktail-uri şi tipuri de bere conţin echivalentul de calorii al unei mese. Puteţi reduce cu uşurinţă 500 de calorii pe zi făcând alegeri inteligente în ceea ce priveşte băuturile consumate.

Începeţi masa cu o supă

Utilizaţi mâncarea în avantajul vostru, alegând la felul întâi ceva sănătos. Supa este cea mai bună opţiune, dar puteţi alege şi salate sau alte legume. O cercetare publicată în revista „Appetite“ a descoperit că subiecţii care au consumat supă înainte de felul principal au redus aportul de calorii cu 20%, în comparaţie cu cei care nu au făcut-o.

Luaţi-vă timp să mestecaţi hrana

Studiile arată că mestecatul în mod corespunzător poate reduce cantitatea de hrană pe care o consumăm la o singură masă. Făcând acest lucru în mod regulat, o persoană poate reduce numărul caloriilor în fiecare zi.

 

 

citeste totul despre: