Părinţii români preferă să le cumpere copiilor jocuri educative, punând accent pe utilitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românii ţin cont la alegerea cadourilor pentru copii de utilitatea produsului şi măsura în care ajută la dezvoltarea personală, alegând în cele mai multe cazuri jocuri educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau cu cifre şi cuvinte, arată un studiu recent.

În topul preferinţelor părinţilor se mai regăsesc jucăriile de exterior şi abia apoi pluşurile, păpuşile şi maşinuţele, conform unui studiu realizat de Noriel. Studiul, care a fost efectuat online, pe un eşantion de 2.700 de persoane, mai relevă că jumătate din părinţi le cumpără copiilor cadouri în fiecare lună.

Cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie, 90% dintre părinţi urmează să cumpere un cadou, iar în 60% din cazuri copiii îşi exprimă clar dorinţa în privinţa acestuia.

"Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenţi la brand, utilitatea produsului, calitate şi preţ. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinţii, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul", a declarat în comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

El a arătat că încă din anii trecuţi a crescut interesul pentru jucăriile educative, astfel că a investit mai mult în dezvoltarea acestui segment sub brand propriu. Părinţii preferă de cele mai multe ori jucăriile produse de branduri cunoscute, doar 20% dintre aceştia răspunzând că nu ţin cont de acest criteriu. 

Deşi cei mai mulţi (80%) se informează anterior unei achiziţii pe website-urile magazinelor de jucării, 60% fac achiziţia din magazinele fizice specializate şi aproape 40% fac achiziţia online. 

Viață de cuplu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite