Scandal iscat de o colecţie de bijuterii pentru bărbaţi: campanie publicitară considerată dezgustătoare, prezintă femeia ca pe un obiect sexual

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Preşedinta Consiliului Naţional pentru Femei din Noua Zeelandă, Rae Duff, a precizat că firma a folosit imaginea trupului feminin pe post de proptea, promovând ideea de inegalitate între cele două sexe. FOTO huffingtonpost.com
Preşedinta Consiliului Naţional pentru Femei din Noua Zeelandă, Rae Duff, a precizat că firma a folosit imaginea trupului feminin pe post de proptea, promovând ideea de inegalitate între cele două sexe. FOTO huffingtonpost.com

Chiar pe 1 decembrie, brandul vestimentar pentru bărbaţi I Love Ugly, originar din Noua Zeelandă, a lansat o colecţie de bijuterii dedicate sexului puternic. Campania publicitară a stârnit însă reacţii negative pe reţelele sociale, dar şi în rândul reprezentanţilor diverselor organizaţii feministe care consideră că promovarea realizată de firma respectivă este sexistă şi transformă femeia într-un obiect sexual.

În timp ce firma I Love Ugly este pusă la zid pe reţelele sociale şi în comunicatele emise de asociaţiile din Noua Zeelandă care apără drepturile femeilor, multe dintre produsele abia lansate s-au vândut ca pâine caldă, notează Huffington Post. 

Reclama implică mai multe imagini în care apar mâinile unui bărbat, împodobite cu inelele realizate de companie, în timp ce acoperă părţile intime ale unui trup de femeie cu desăvârşire gol.

campanie

FOTO buzzfeed.com

Mulţi s-au arătat deranjaţi de ideea campaniei, printre care şi preşedinta Consiliului Naţional pentru Femei din Noua Zeelandă, Rae Duff, care a precizat că firma a folosit imaginea trupului feminin pe post de proptea, promovând ideea de inegalitate între cele două sexe.

Această campanie arată modul în care, mult prea des, femeile sunt văzute doar ca obiecte sexuale, atitudine care nu face decât să hrănească cultura abuzului şi a violenţei împotriva femeii, existentă la nivel cultural. Ca brand care se adresează bărbaţilor tineri, cred că ar trebui să facă mai multe pentru a promova atitudini mai sănătoase, a explicat preşedintele Consiliului Naţional pentru Femei.
image

FOTO buzzfeed.com

Reprezentanţii companiei au postat o replică pe contul de Twitter, pe care au şters-o între timp: „Păreri amestecate despre ultima campanie publicitară care promovează colecţia de inele. Unora le-a plăcut, alţii au urât-o. Dacă ceva te face să te agiţi atât, sigur ai dat peste ceva bun“, a postat I Love Ugly.

image

FOTO buzzfeed.com

campanie

FOTO buzzfeed.com

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite