Francezii de la "La Revue Automobile" publică şi câteva poze cu posibilul design al viitorului Logan.

Potrivit francezilor de la "La Revue Automobile" autoturismul va fi construit pe platforma modelului Renault Fluence.

Date tehnice ale viitorului Logan:

Dimensiune: 4,60 metri în lungime

Portbagaj de 500 de litri

Motorizare: motoare Euro 5 H4si H5, de 1.4 si 1.6 litri

Cutie de viteze automată

Faruri cu led-uri


Şeful de design Renault, Laurens van den Acker, declara la Salonul Auto de la Geneva, că pricipalul motiv pentru care Loganul este cumpărat este preţul scăzut, însă a adăugat că nu doreşte ca oamenilor să le fie ruşine pentru că se află la volanul unui Logan. Noul model vine să corecteze acest lucru.

"Primul Logan a fost desenat foarte utilitarist. A fost o maşină onesta, dar uneori onest poate însemna banal. Şi Volkswagen e onest, dar e vorba de un alt tip de calitate”, a spus van den Acker.

Noul Logan este primul automobil Dacia care va iesi pe piaţa sub îndrumarea lui van den Acker.

Sursă foto: La Revue Automobile

Dacia a solicitat ajutor de stat de 42 milioane lei pentru noul model Logan

Constructorul de Automobile Dacia a solicitat anul trecut Guvernului un ajutor în valoare de 42,4 milioane lei (10,5 milioane euro) pentru dezvoltarea noului model Logan care va fi lansat în 2012.

Nu ar fi prima oară când constructorul auto de la Mioveni ar obţine finanţare.

În 2010, Automobile Dacia  a obţinut finanţare nerambursabilă în valoare de 20 milioane lei pentru punerea în funcţiune a unei linie de producţie pentru noua familie de motoare Euro 5, care cuprinde propulsoarele H4 şi H5. Fondurile au fost obţinute prin Programul Operaţional Sectorial «Creşterea Competitivităţii Economice», cofinanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională.