Catalin Botezatu isi schimba masinile ca pe propriile colectii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru sofisticatul designer Catalin Botezatu, renumit pentru talentul de a-si "elabora" o imagine cat mai excentrica, pana si inceputurile intr-ale sofatului au un aer mai aparte. Conduce de la 14

Pentru sofisticatul designer Catalin Botezatu, renumit pentru talentul de a-si "elabora" o imagine cat mai excentrica, pana si inceputurile intr-ale sofatului au un aer mai aparte. Conduce de la 14 ani, varsta la care i-a furat tatalui masina din garaj "pentru o tura prin fata blocului". A obtinut permisul de conducere trei ani mai tarziu, cu dispensa de varsta cand inca era elev, pila sa fiind tocmai tatal - directorul de la acea vreme al scolii de soferi din Alexandria natala. Catalin a schimbat, de-a lungul anilor, atatea masini, incat le-a pierdut demult socoteala si nici nu le mai tine minte pe toate. De la Suzuki Vitara si Land Rover pana la Mercedes. I-au ramas, totusi, dragi un Oltcit Axel "superdotat" (conceput de Citroen), pentru ca a fost prima lui masina, si un Ford Capri sport, de culoare rosie, pentru ca era "fitoasa si de viteza, doar Hagi mai avea asa ceva!". Lucrurile au evoluat si, renuntand la teribilismul adolescentin, si-a dat seama ca o masina nu trebuie neaparat sa corespunda bunastarii in mod ostentativ. Dupa atata amar de experienta la volan, masina lui trebuie sa fie masculina, sa aiba un design deosebit si o culoare care sa-i fie pe plac. Mai spune ca nu-si schimba masina doar pentru ca e la moda un anumit tip sau pentru ca au X si Y, argumentand prin faptul ca, desi i-au placut enorm, nu si-a luat nici BMW X5, nici Mercedes ML. (ambele masini de teren ce se gasesc in garajele multor potentati autohtoni). "La inceput, le-au avut persoane care le merita, dar apoi le-am vazut la toti bisnitarii si tiganii", spune cu of Botezatu. Ca sa nu creeze, doamne fereste, confuzii, ultima masina pentru care a optat este un Jeep Grand Cherokee, fabricat de Crysler, aparut pe piata cu doi ani in urma. "Are un design placut, e masiva si are culoarea sampaniei", o descrie mandru. Desi e multumit de ea si o conduce de doar un an, si-a comandat deja un VW Tuareg, ultimul model lansat recent de Volkswagen. Ii mai plac masinile sport decapotabile, dar i se pare o prostie si un snobism sa investeasca o suta de mii de dolari intr-o masina pe care n-o poate folosi decat vara. Conduce mult si intotdeauna cu maxima placere, de aceea prefera masinile practice si sigure. Dincolo de placere, e de parere ca sofatul ramane o necesitate, dar ca poate servi si ca antidot sigur la suparare si deprimare. Ori de cate ori il incearca asemenea necazuri, se incarca de CD-uri si conduce aiurea ore in sir, pana cand isi revine. Nu are sofer pentru ca i se pare jenant si nepotrivit. "Fac lucruri excentrice, dar nu-mi place sa epatez. In cazul urmatoarei masini, pentru ca o lauda intruna, a facut o exceptie, marturisind ca a depasit cu mult, cu toate optiunile, suma de 45.000 de dolari - pretul modelului standard.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite