Topul celor mai urmărite talk-show-uri ale lunii octombrie: „Sinteza zilei“ cu Mihai Gâdea a coborât în clasament

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Sinteza zilei“ cu Mihai Gâdea a coborât pe locul 5 la nivel naţional, în topul talk-show-urilor cu cele mai bune audienţe în octombrie, după ce luna trecută s-a clasat pe locul 3
„Sinteza zilei“ cu Mihai Gâdea a coborât pe locul 5 la nivel naţional, în topul talk-show-urilor cu cele mai bune audienţe în octombrie, după ce luna trecută s-a clasat pe locul 3

În luna octombrie, România TV a câştigat primele două locuri la nivelul întregii ţări în topul audienţelor obţinute de talk-show-uri, iar Antena 3 a condus doar la nivelul publicului comercial.

La nivel naţional

La nivelul naţional, cele mai vizionate talk-show-uri ale lunii octombrie au fost de pe România TV: „România în 60 de minute“ (650.000 de telespectatori) şi „România la raport“ (430.000 de telespectatori), arată Pagina de media

Locurile trei şi patru sunt ale Antenei 3, cu „Subiectiv“, moderată de Răzvan Dumitrescu, şi „Adevăruri ascunse“, emisiunea de paranormal şi numerologie prezentată de Dana Grecu. „Sinteza zilei“ s-a clasat în octombrie pe locul 5, după ce în septembrie era pe locul 3.

În topul naţional, Antena 3 are 12 emisiuni, iar România TV şi TVR 1 câte patru.

În top 20, apar şi patru emisiuni de la TVR 1: „Ultima ediţie“ cu Claudiu Lucaci (235.000 telespectatori), „Poveste după poveste“ cu Irina Luca (216.000), „România 9“ cu Ionuţ Cristache (164.000) şi „Profesioniştii“ cu Eugenia Vodă (159.000).

„Jocuri de putere“, realizată de Rareş Bogdan la Realitatea TV, nu a intrat în top 20, având o medie de 133.000 de telespectatori la nivel naţional.

La oraşe

La nivel urban, talk-show-urile lunii au fost „România în 60 de minute“ (România TV), „Adevăruri ascunse“ şi „Sinteza zilei“ (Antena 3). Antena 3 a intrat în top cu 12 emisiuni, iar România TV cu patru talk-show-uri.

La oraşe, „Jocuri de putere“ cu Rareş Bogdan a intrat în top 20, fiind însă singura emisiunea de pe Realitatea TV din clasament. De remarcat este că TVR 1 intră în topul urban cu trei emisiuni: „Poveste după poveste“ (locul 15 cu 94.000 de telespectatori), „Profesioniştii“ (locul 19) şi „Ultima ediţie“ (locul 20).

Pe segmentul comercial

Cifre mici pentru talk-show-uri pe segmentul comercial (18-49 de ani). Cel mai bine a stat „Adevăruri ascunse“ (62.000 de telespectatori), cu Dana Grecu, de pe Antena 3, la fel ca luna trecută. Pe următoarele două locuri s-au clasat „România în 60 de minute“ şi „România la raport“ (România TV), iar pe locul 4 a fost „Sinteza zilei“ (cu aproximativ 40.000 de persoane din targetul comercial). Un loc mai bun pentru Rareş Bogdan pe publicul comercial (poziţia a 11-a). În rândul publiclui comercial, TVR 1 a reuşi să intre, începând cu locul 15, cu patru talk-show-uri: „Ultima ediţie“ (22.000 de telespectatori), „Profesioniştii“, „Poveste după poveste“, „România 9“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite