Forbes: Cine se mai uită seară de seară la Antena 3. Românii de peste 65 de ani domină audienţa. Care este procentul tinerilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Jumătate dintre românii care urmăresc seară de seară Antena 3 au vârste de peste 65 de ani, iar dintre televiziunile de ştiri, postul Intact are cel mai scăzut număr de telespectatori tineri, potrivit unei analize publicate de Forbes.

În perioada 1 ianuarie-22 februarie 2019, Antena 3 a avut o audienţă medie naţională de 382.000 de telespectatori pe minut în prime-time (interval de maximă audienţă, 19.00-24.00).  Aproximativ 49% din această cifră este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani, rezultă dintr-o analiză realizată de România TV este lider pe segmentul 65+, cu un procent de 57,4%. 

Grupa de vârstă 55–64 de ani deţine o cotă de 32,9% din audienţa naţională a canalului Antena 3, cea mai mare pondere în ceea ce priveşte televiziunile de ştiri, peste România TV (24,3%), Realitatea TV (24,6%) şi TVR 1 (27,4%).

Antena 3 nu stă deloc bine în ceea ce priveşte telespectatorii tineri: grupa de vârstă 18–24 de ani este prezentă în proporţie de 1,1%, în timp ce privitorii din categoria 25–34 de ani deţine o pondere de doar 0,9%. În total, persoanele cu vârste între 18 şi 44 de ani sunt în proporţie de 5,6% la Antena 3, cea mai mică cifră de pe nişa ştirilor - România TV (7,6%), Realitatea TV (14,5%), B1 TV (13%) şi Digi 24 (22,8%).

Tot din analiza Forbes aflăm că aproape o treime (29,4%) din audienţa în prime-time a Antenei 3 este formată din telespectatori cu studii superioare, o cifră mai mare decât la România TV (20,4%). Targetul cu studii primare este în proporţie de 17,7%, iar cel cu studii medii are o cotă de 52,3%.

În plus, Antena 3 este postul cu cel mai numeros public feminin (54,4%) de pe nişa staţiilor de ştiri. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite