Haine de designer, la preţuri de piaţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Roberto Cavalli creează pentru lanţul de magazine H&M piese vestimentare la preţuri rezonabile Lanţul de magazine Hennes & Mauritz, scăparea fashionistelor care nu îşi pot permite haine

Roberto Cavalli creează pentru lanţul de magazine H&M piese vestimentare la preţuri rezonabile

Lanţul de magazine Hennes & Mauritz, scăparea fashionistelor care nu îşi pot permite haine de firmă, dar care nu vor să fie departe din tendinţe, anunţă o nouă colaborare spectaculoasă. De data aceasta surpriza este designerul Roberto Cavalli, unul dintre cei mai exclusivişti creatori care se adresează de regulă femeilor cu posibilităţi financiare excelente.

Designerul Italian a fost cooptat de directoarea de creaţie a colosului textilelor, Margareta van den Bosch, să creeze o colecţie care se va vinde exclusiv în cele peste 14.000 de magazine ale firmei. Linia va transmite cu siguranţă acel parfum de senzualitate care caracterizează creaţiile acestui designer-playboy, preferat de multe dintre starurile de la Hollywood. Un alt avantaj al alegerii lui Cavalli este accesibilitatea stilului său care merge pe linia glam şi exotic, pe materiale fluide, imprimeuri florale şi de multe ori model animal şi accesorii din aur şi pietre colorate. "Roberto Cavalli a creat o lume a lui înşuşi, plină de semnificaţie şi de imaginaţie, în ce priveşte culorile şi stilul", spunea Margareta van den Bosch despre această colecţie. Creatorul a răspuns fireşte într-un mod pozitiv acestei invitaţii: "Ca primul designer din istoria H&M, am primit cu entuziasm această invitaţie şi sunt mândru să aduc spiritul pozitiv al muncii mele către un public nou, care va fi capabil să vadă şi să interpreteze creaţiile mele într-un mod individual." Creatorul a mai declarat că libertatea şi experimentul, două dintre cuvintele-cheie ale creaţiei sale, se confundă cu stilul H&M.

Hennes & Mauritz le pun la treabă pe vedete

Lanţul de magazine nu este la prima colaborare cu un designer celebru. Karl Lagerfeld, Victor & Rolf, Stella Mccartney şi chiar Madonna sunt printre cei care au acceptat să umple rafturile magazinului cu colecţiile lor. Ultima faţă care promovează produsele H&M este prinţesa pop absolută Kylie Minogue, care a creat şi şi-a asociat numele în vara aceasta cu o linie de costume de baie H&M. În plus, firma suedeză a introdus în ultimii trei ani ţesăturile din bumbac organic pentru colecţiile sale pentru femei, adolescenţi şi bebeluşi. Bumbacul organic este crescut fără a folosi pesticide sau fertilizatori sintetici şi este încă produs într-o mică măsură, reprezentând unu la sută din producţia generală. Lanţul de magazine operează în 23 de ţări şi are peste 22.000 de angajaţi. Unii dintre cumpărători se declară însă sceptici în ce priveşte această tendinţă de a aduce marii designeri în stradă, gândind acest fapt ca pe o strategie de relansare a acestora: "Când am aflat că Lagerfeld a creat pentru H&M, mi-am dat seama că va deveni un trend. De fapt, Isaac Mizrahia a început o astfel de colaborare când cariera lui nu mergea tocmai bine", declara cineva pe un forum de modă. Oricum ar fi, publicul larg este mai puţin pretenţios şi de-abia aşteaptă hainele de designer la preţuri mici.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite