Actriţa Monica Davidescu şi soţul ei, cântăreţul Aurelian Temişan, sunt protagonişti într-unul dintre spoturile de promovare la reţeaua de magazine Lidl, lansată în România la începtul lunii trecute. Filmările au durat şase săptămâni, cu mici pauze, şi s-au desfăşurat în şapte ţări: Spania, Italia, Franţa, Cehia, Slovacia, Polonia, România. „A fost o treabă făcută nemţeşte, luată de la zero şi proiectată în cele mai mici detalii, punct cu punct, linie cu linie", a declarat Monica Davidescu.

Campania

Lidl pe Europa a presupus alegerea unei vedete din fiecare ţară, un cântăreţ, un actor, un sportiv, care prezintă un produs reprezentativ pentru ţara respectivă. „Cu ani în urmă am fost la magazine Lidl în alte ţări pe unde ne-am plimbat, prin nordul Italiei, în Germania, şi m-am întrebat de ce la noi nu sunt. A fost o întâmplare fericită ca acum, când Lidl a venit în România, eu şi Aurelian să promovăm produsele lor", a declarat Monica Davidescu.

Aceasta este pentru ei prima reclamă „în cuplu" şi este foarte posibil ca în curând şi fiica lor să facă parte din proiect: „Fetiţa noastră a fost tot timpul la filmări cu noi. La un moment dat va intra în acest proiect pentru că la Lidl sunt şi produse pentru copii, consumabile pe care nu trebuie să le cauţi într-un mall cu pretenţii", a declarat Aurelian Temişan.

CRBL a adus vieţii de familie ceva în plus

Popularitatea lui CRBL a fost maximă nu atunci când a lansat o piesă nouă, ci după ce compania Vodafone l-a ales, în 2010, imagine a campaniei de promovare „Viaţa cu ceva  în plus", alături familia sa. Nu doar soţia, Elena (însărcinată la vremea aceea), dar şi mama de la Piteşti, iar ulterior fiica nou-născută au devenit personaje ale reclamei Vodafone.

Ştefan Bănică jr şi Andreea Marin, în spotul pentru Carrefour


Chiar şi numele naşei Niculina (numele este real, ne-a dat asigurări CRBL într-un interviu „Adevărul") este invocat într-unul dintre spoturile care au fost difuzate la TV. „Da, personajele din reclamă sunt chiar mama şi soţia mea, Elena. De-aia reclama s-a numit «Viaţa cu ceva în plus»", a confirmat cel care pe numele de scenă este cunoscut drept CRBL, dar pentru familie şi prieteni este Eduard Andreianu, pe numele său real.

„Domnul şi doamna Smith" de românia

În 2009, o campanie Carrefour îi aducea într-un clip publicitar pe soţii Ştefan Bănică jr şi Andreea Marin Bănică în chip de „domnul şi doamna Smith" autohtoni. Cumpărătorii supermarketului primeau un cupon „surpriză" la fiecare 50 de lei cheltuiţi în reţeaua Carr­efour, iar regulamentul de participare arăta că numai aplicând cartonaşul pe cerculeţul roşu pe ecranul televizorului, în timpul difuzării reclamei cu cei doi protagonişti celebri, participanţii aflau dacă sunt câştigători ai premiilor puse la bătaie.  

CRBL şi Elena îşi făceau planuri pentru viitorul lor copil, în reclama Vodafone


Actorul Paul Ipate (26 de ani) a debutat pe marele ecran în filmul lui Radu Muntean, „Hârtia va fi albastră", dar popularitatea lui a ajuns la cote maxime datorită micului ecran: numele lui este sinonim cu Combinatozaurul, sau simplu, Paul, care are o iubită, Cristina (actriţa Adina Blaj, iubita lui şi din viaţa reală, în vârstă de 24 de ani). Înainte de reclamele la Vodafone, care au fost atât de multe încât Paul Ipate şi Adina Blaj le-au pierdut numărul, fiecare dintre ei a a avut experienţe similare în publicitate: Paul a jucat în reclamele pentru Sprite şi Bucegi, iar Ioana a realizat un spot pentru tabloidul britanic „The Sun". Niciuna dintre acestea nu a avut succes la public precum reclamele la Vodafone.

„Noi n-am făcut-o pentru succes, am luat-o pur şi simplu ca pe un job", a explicat Adina Blaj într-un interviu pentru „Adevărul". Urmare a popularităţii reclamelor Vodafone, Paul Ipate a devenit, pentru public, „Combinatozaurul" de la „marea ieşeală". Nu este exact ceea ce şi-a dorit ca actor, având în vedere că vrea să fie solicitat şi în producţii cinematografice sau în teatru, unde asocierea cu o etichetă este riscantă.

Monica Davidescu şi Aurelian Temişan,  în reclama la reţeaua de magazine Lidl



"Cu ani în urmă, am fost la magazine Lidl în alte ţări pe unde ne-am plimbat şi m-am întrebat de ce la noi nu sunt. A fost o întâmplare fericită ca acum eu şi Aurelian să promovăm produsele lor.''
Monica Davidescu actriţă'

Fotbalişti şi soţii

La începutul căsniciei, fotbalistul Adrian Mutu şi modelul Alexandra Dinu au făcut reclamă la McDonald's România: pe panourile outdoor, cei doi zâmbeau fericiţi pentru că mâncau îngheţata McFlurry. Reclama la McDonald's România a fost realizată în anul „de miere" al mariajului lor. Între timp, căsnicia lor s-a topit „ca îngheţata". David Beckham şi Victoria au realizat un clip provocator pentru promovarea parfumului lor, „Intimately yours". Şi cuplul format din topmodelul german Heidi Klum şi cântăreţul britanic Seal a jucat în reclama la automobilul Volkswagen Tiguan.