Apple a lansat propriul card de credit şi alte două servicii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO EPA - EFE
FOTO EPA - EFE

Apple a lansat, luni, propriul card de credit, un nou serviciu de televiziune de tip streaming şi un serviciu de jocuri online, astfel că se poziţionează, pe lângă producător de dispozitive electronice, drept companie de entertaiment şi de servicii financiare.

Potrivit BBC, Apple Card va fi atât un card virtual - pe iPhone, cât şi unul fizic, serviciul fiind furnizat împreună cu Goldman Sachs Group Inc şi Mastercard Inc. Versiunea fizică este din titan, gravat cu laser, urmând să fie lansat în Statele Unite în această vară.

Apple Card include facilitatea de a afişa compact cheltuielile pe mai multe dispozitive electronice şi oferă o facilitate de daily cash back. Cardul de credit nu va avea taxe de întârziere, taxe anuale sau taxe internaţionale, a precizat Jennifer Bailey, vicepreşedintele Apple Pay.

apple card credit

Cook a mai anunţat că Apple Pay va fi disponibil în mai mult de 40 de ţări, până la sfârşitul acestui an.

Apple News+ a mai anunţat că o aplicaţie de ştiri, care va include peste 300 de publicaţii din întreaga lume, printre care Marie Claire, Vogue, New Yorker, Esquire, National Geographic, Rolling Stone, LA Times şi Wall Street Journal, fiind disponibilă pentru aproape 10 dolari pe lună. Platforma va putea fi accesată în perioada imediat următoare în SUA şi Canada, ulterior, în Europa, iar una dintre caracteristici este că nu va urmări ceea ce citesc utilizatorii şi nici nu le va permite advertiserilor să facă acest lucru. Aceasta va fi practic o relansare a serviciului gratuit oferit deja de Apple şi va fi disponibil doar pe dispozivele companiei.

apple tv FOTO EPA

Pe de altă parte, pentru a lansa Apple TV +, care va difuza emisiuni originale de televiziune şi filme, a doua cea mai valoroasă companie de tehnologie din lume i-a invitat pe Oprah Winfrey, Steven Spielberg, Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Steve Carell, Jason Momoa, Alfred Woodard şi Kumail Nanjiani. Prezenţa atâtor staruri nu i-a stimulat pe investitori, astfel că acţiuni Apple au scăzut cu 1,2%.

Programele vor fi difuzate printr-o aplicaţie îmbunătăţită pentru cei 1,4 miliarde de utilizatorii de gadget-uri Apple din întreaga lume, precum şi cu proprietarii de televizoare inteligente şi alte dispozitive Apple.

Aplicaţia TV va fi disponibilă şi pe dispozitivele rivale, fiind pentru prima dată în cazul unui serviciu Apple, astfel că emisiunile şi filmele acesteia vor putea fi vizionate de pe Samsung, LG, Sony şi Vizio, precum şi la Firestick de la Amazon şi Roku.

Noua platformă de jocuri, Apple Arcade, va dispune de peste 100 de jocuri exclusive, urmând să fie disponibilă în 150 de ţări din această toamnă. Jocurile vor putea fi accesate de pe toate dispozitivele companiei din Cupertino şi vor fi realizate de mai mulţi dezvoltatori, printre care Annapurna Interactive, dar preţul acestui serviciu nu a fost anunţat.

Veniturile din serviciile Apple, care includ App Store, iCloud şi companiile de conţinut precum Apple Music, au crescut cu 24%, anul trecut faţă de anul anterior, până la 37,1 miliarde de dolari, iar segmentul a reprezentat aproximativ 14% din totalul veniturilor Apple, care au fost de 265,6 miliarde de dolari, dar investitorii speră că ponderea acestora va creştere.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite