magazine online - ultimele știri
Majoritatea e-shopperilor din Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria caută frecvent oferte pe site-uri din străinătate.
Creşterea numărului de tranzacţii cu cardul, avansul pieţei de eCommerce din România, ca urmare a schimbării obiceiurilor de consum în pandemie, dar şi războiul din Ucraina, au dus la creşterea numărului atacurilor de phishing, provocând pierderi imp...
Firmele româneşti de comerţ şi servicii vor putea obţine noi ajutoare nerambursabile, în valoare totală de circa 10 milioane de euro, prin viitorul Program Comerţ şi Servicii, ediţia 2022, excepţie făcând firmele în acţionariatul cărora sunt persoane...
Evenimentele din Ucraina au încetinit dinamica magazinelor online începând din luna februarie, transmit reprezentanţii MerchantPro, platformă ce oferă soluţii Saas pentru eCommerce şi care găzduieşte peste 1.500 de magazine online.
Peste o treime dintre românii de la oraşe susţin că ar urma să aloce sume consistente cumpărăturilor festive din acest an, respectiv peste 1.500 lei, iar mai mult de jumătate din aceştia au indicat că nu aşteaptă campaniile de reduceri pentru a cumpă...
Perioada Black Friday - Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vânzări şi o creştere de 36% în valoarea comenzilor anul acesta faţă de evenimentul similar din 2020, arată o analiză a MerchantPro, platformă ce oferă soluţii Saas pentru eCommerce şi care...
Numărul comenzilor plasate în magazinele online a întregistrat o creştere de 54% în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară din 2020, arată datele unei platformei MerchantPro.
Peste jumătate (52%) dintre antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză realizată de CIEL România.
Sectorul Fashion a cunoscut, în primele şase luni ale acestui an, o creştere a valorii vânzărilor cu 22,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 6,81 milioane de euro fără TVA, conform datelor disponibile în platforma 2Performant.com.
Facebook vrea să transforme paginile de business în magazine online, facilitând astfel vânzările direct de pe platformele sale, acesta fiind cel mai important pas făcut până acum în zona comerţului electronic.
Paul Anghel, directorul general al ANPC, a precizat că instituţia a primit 300 de reclamaţii din cauza unor produse online cumpărate cu ocazia Sărbătorilor care nu corespundeau descrierii.
Fiecare român cheltuie, în medie, puţin peste 91 de euro anual pentru cumpărături online. Chiar dacă acest indicator creşte puternic an de an, mai este încă mult până departe, având în vedere că un locuitor din Vestul Europei lasă din buzunar chiar ...
O nouă metodă de a face acte caritabile pare să prindă la români. Tot mai mulţi decid ca, atunci când fac cumpărături online, să lase o sumă destul de mică pentru a fi donată unei cauze nobile. Chiar dacă în buzunarul clientului nu se simte, la final...
Cumpărătorii români vizitează magazinele online în medie de 3-4 ori pe săptămână şi 77% dintre aceaştia fac cumpărături de cel puţin două ori într-un an de la acelaşi magazin, arată un studiu realizat de GPeC şi iSense Solutions, potrivit căruia 58% ...
Profilul clientului care utilizează site-ul cora pentru a face cumpărături este tânăr, cu vârsta cuprinsă între 35 şi 45 de ani, care nu are timp pentru a vizita un magazin fizic, vrea să comande repede şi produsele să fie distribuite acasă, a spus C...
Magazinele online abundă în oferte irezistibile, însă este important ca înainte să facă achiziţia cumpărătorul să fie corect şi complet informat.
Era tehnologiei pare să schimbe comportamentul cumpărătorului care este tentat să se orienteze către comerţul online în detrimentul magazinelor fizice. Şi cum mediul de afaceri este, în majoritate, „pe net“, şi tendinţa shoppingului este către online...
articol publicitar
Popularitatea de care Black Friday s-a bucurat în anii anteriori i-a determinat pe retailerii români să ducă acest eveniment la nivelul următor, prelungind perioada clasică de reduceri de la un weekend la… mai bine de o săptămână....
Românii au cumpărat anul trecut produse de pe internet în valoare de peste un miliard de euro, potrivit cifrelor publicate astăzi de Gala Premiilor eCommerce.
Autorităţile din Belarus au blocat duminică magazinele online şi site-urile de informaţii, măsură destinată împiedicării unui asalt al populaţiei în bănci şi magazine, în încercarea de a-şi proteja economiile de devalorizarea abruptă a rublei belarus...
articol publicitar
Adevaratul Black Friday este pe 28 noiembrie. Chiar dacă prima rundă de oferte a fost la data de 21 noiembrie sunt magazine care se aliniază cu trendul de la nivel mondial şi pregătesc oferte atrăgatoare. De la cărţi, cosmetice şi îmbrăcăminte până l...
Black Friday 2014 a ajuns să fie combinată cu ziua naţională în această vineri. Există câteva oferte de care să profiţi, noi ţi le prezentăm pe cele mai bune.
Traficul din motoarele de căutare reprezintă (încă) oxigenul magazinelor online din ţară, acesta reprezentând peste 40% din totalul vizitatorilor, conform unei analize realizate de wall-street.ro, care a luat în calcul peste 230 de magazine online di...
Black Friday a fost şi s-a dus. Cel mai mare eveniment pentru retail a strâns bine banii în punga vânzătorilor. Unii au fost negustori tari, şmecheri, cum umblă vorba, alţii şi-au dovedit din nou stângăcia. Dar altă treabă n-avem acum, ne-apucăm să c...
Black Friday este în ultima vineri din noiembrie. În România, oficial a început mai devreme cu o săptămână şi acum mai sunt doar câteva magazine care mai au campanii de „vinerea neagră“ americană. În SUA, însă, e Ziua Z pentru reduceri.
Black Friday în stil american a debutat. Magazinele sunt mai puţine, ofertele mai puţine, dar noi am cules câteva dintre ele şi vi le prezentăm mai jos. Dacă vreţi să investiţi nişte bani, aici ar fi cazul.
evoMAG are o nouă campanie de reduceri pe 29 noiembrie la peste 7.000 de produse. Motivul? Rezultatele peste aşteptări din campania trecută, dar şi cererea mare din partea clienţilor care a depăşit cu mult stocurile rezervate din timp, special cu ace...
Magazinul Oktal a anunţat că va organiza o a doua campanie de tip „Black Friday“ în acest an, pe 29 noiembrie 2013. Aceasta este, până la urmă, ziua „oficială“ a Black Friday la nivel internaţional.
Cum a fost Black Friday pentru modă? Un eveniment de succes de care femeile au profitat cel mai mult
Fashion Days a participat la Black Friday 2013 şi îşi prezintă acum cifrele. Dacă în 2011, Black Friday era de interes doar pentru electrocanisce şi IT, parcursul Fashion Days demonstrează că şi segmentul fashion are potenţial.
REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România
„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la m...
Atât vicedirectorul companiei de Internet cât şi cei doi subalterni ai săi care i-au fost complici şi-au recunoscut vina.
Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.
Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine d...
Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.
De Black Friday, până la ora 12.00, are şi evoMAG câteva cifre. Spre exemplu, a reuşit vânzări de peste un milion de euro şi se bucură de succes în alte două magazine ale grupului.
În ziua de Black Friday, eMAG a reuşit să vândă în cinci ore 60% din produsele pe care le-a avut la reducere şi aproape toate maşinile disponibile.
Black Friday 2013 a început de la ora 00.00 la mai multe magazine online, printre care PCGarage, QuickMobile sau Oktal. eMAG vinde maşini, evoMAG a epuizat 65% din stocuri, iar alte magazine online vând ca pâinea caldă.
Black Friday debutează mâine, 22 noiembrie, iar în ultimele săptămâni au fost ştiri doar cu reducerile pe care le vor face magazinele şi care sunt cele mai interesante produse. Un sondaj realizat de 1424.ro arată ce doreşte „generaţia digitală“ de Bl...
Telefoanele mobile au ajuns gadgeturile cele mai dorite de români şi se află pe primul loc în topul preferinţelor acestora atunci când vine vorba de intenţia de cumpărare de Black Friday.
Peste 60 de magazine online din România au anunţat deja că pregătesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale de la cei peste 280 de advertiseri din reţea. Vine...
Procurorii DIICOT au destructurat un grup infracţional organizat, compus din 16 persoane, specializat în săvârşirea de infracţiuni informatice....
Nici nu a început bine noaptea reducerilor că unele dintre site-urile magazinelor online au început să nu mai poată fi accesate. Clienţii doritori de reduceri ori trebuie să aştepte minute în şir pentru a vedea reducerile, ori să încerce mai târziu ş...
Sute de magazine din Cluj anunţă reduceri substanţiale, de la 20% până la 80%, cu ocazia „Vinerii negre“. Află care sunt cele mai bune oferte şi orarul magazinelor care participă la campanie.
Mini-tableta lansată de Apple în cadrul evenimentului din 23 octombrie se livrează începând de azi. iPad Mini poate fi comandată şi de la magazinele online din România, preţul de pornire fiind 1.650 de lei, în funcţie de capacitatea de stocare.
România virtuală generează vânzări de circa 300 de milioane de euro, iar specialiştii spun că ritmul de creştere de anul acesta va depăşi 20%. Magazinele de haine şi cele care oferă cupoane de reduceri sunt vedetele online-ului românesc în 2011, potr...
fără imagine
Natalia Ciumac şi Olga Goncearuc, proprietarele „changerobe-ului", spun că au preluat ideea din străinătate, unde acest concept se bucură de succes.
Mizând pe preţuri mai mici decât în magazinele de specialitate, afacerile online au ajuns să fie tot mai atrăgătoare pentru timişeni. Cum cifra de afaceri li s-a dublat, respectiv triplat în ultimii doi ani, magazinele online au ajuns să fie o proble...