flota romaniei - ultimele știri
Nava Albatros, fostă Dej, a fost scoasă de la ancoră și dusă la Mangalia, unde probabil va fi tăiată. Vaporul pe care marinarii și-au făcut ucenicia a fost salvat în zilele Revoluției.
Petrolierul Unirea, una dintre cele mai mari nave ale flotei noastre comerciale, s-a scufundat la 40 mile marine de Capul Caliacra în octombrie 1982.
Călin Marinescu, poreclit „Shogunul“, a povestit unui comandant de cursă lungă cum a dispărut flota României şi în ce stare erau navele noastre în anul 1989.
Ziua Drapelului României este sărbătorită pe 26 iunie. Conform legii, această zi este marcată de toate instituţiile publice şi autorităţile locale....
Înainte de Revoluţie, unele nave străine au fost abandonate de echipaj, ca urmare a unor furtuni puternice în Marea Neagră, apoi au intrat în posesia statului român. „Adevărul“ vă spune povestea lor....
Cargoul Săbăreni a fost un caz special în istoria flotei comerciale române. În 1997, nava de 4.800 tdw a dispărut pur şi simplu din portul spaniol Ceuta, fără ca autorităţilor româneşti să le pese de soarta ei sau a echipajului.
Lectorul universitar Ovidiu Ionescu (65 de ani), cel care a pictat navele din flota României, a încetat din viaţă. Iubea marea mai mult decât îşi iubise familia. Cel mai fericit era atunci când se retrăgea în atelierul său situat în apropierea Univer...
Navele din flota României au fost vândute la preţ de fier vechi după Revoluţie, iar străinii au făcut din ele opere de artă şi acum funcţionale. Nava de pasageri Dierna a fost transformată în cazinou în Israel, petrolierul Biruinţa – în rafinărie plu...