audiente vocea romaniei - ultimele știri
Finala „Vocea României“ a fost depăşită în audienţe, la nivel naţional, de noul serial turcesc de la Kanal D. Totuşi, Pro TV a reuşit să se menţină în topul preferinţelor tinerilor şi ale telespectatorilor de la oraşe.
Pentru prima dată, show-ul „iUmor“, de la Antena 1, a reuşit să surclaseze în audienţe emisiunea „Vocea României“, difuzată de Pro TV, inclusiv în ceea ce priveşte publicul tânăr.
Prima ediţie din 2019 a show-ului „Vocea României“, cu Horia Brenciu în juriu, a avut cifre de audienţă mai mari decât debutul din 2018, fiind lider detaşat.
Cu un nou serial turcesc, Kanal D a reuşit să obţină, la nivel naţional, audienţe mai bune decât show-urile de talent difuzate de Pro TV şi Antena 1.
Cele şapte ediţii de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“ s-au încheiat vineri seara, iar antrenorii merg în etapa Confruntărilor cu câte 14 concurenţi fiecare.
Rivalele Pro TV şi Antena 1 au avut prima confruntare directă dintre emisiunile de forţă „Vocea României“ şi „X Factor“, ambele show-uri reuşind să ţină în faţa micilor ecrane peste un milion de telespectatori din întreaga ţară.
Prima ediţie a noului sezon „Vocea României“ a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria show-ului, Pro TV având de peste trei ori mai mulţi telespectatori decât Antena 1, postul clasat pe locul doi.
Prima rundă de knockout-uri de la „Vocea României“ şi prima ediţie de Bootcamp nu au atras telespectatorii pe Pro TV şi pe Antena 1, preferat fiind serialul turcesc „Ziua în care mi s-a scris destinul“, de la Kanal D.
Noile sezoane ale show-urilor „Vocea României“ şi „X Factor“ au fost difuzate în acelaşi timp, iar lupta pentru audienţă a fost câştigată şi de această dată de Pro TV, care a avut cifre aproape duble faţă de Antena 1.
Finala Vocea României a condus din nou în topul audienţelor, cu cifre de două ori mai mare decât prima ediţie live de la Vocea României, la nivel urban şi pe target-ul comercial. Cele două show-uri s-au intersectat de la ora 20:30 până la 0:35, X Fac...
Confruntarea directă dintre show-urile Vocea României, de la Pro TV, şi „X Factor“, difuzat de Antena 1, a fost foarte strânsă în ceea ce priveşte cifrele de audienţă, chiar dacă postul din Pache Protopoescu a fost şi de această dată pe primul loc.
Prima gală live a show-ului „Vocea României“ a dominat topul audienţelor, cu vârfuri ce au sărit de două milioane de telespectatori pe minut, potrivit cifrelor publicate de Pagina de Media.
Vocea României a plasat postul Pro TV în topul audienţelor, odată cu al patrulea episod ce a ţinut în faţa micilor ecrane aproape două milioane de români. Pe de altă parte, Antena 1, cu show-ul „X Factor“, s-a clasat pe locul secund, având însă cifre...
Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori, înregistrând cea mai mare audienţă de la debutul acestui sezon şi reuşind pentru a treia oară să învingă emisiunea „X Factor“, difuzată de A...