Marius Pop
Antreprenor, Growth Hacker
După vreo șase ani petrecuți în diferite roluri de vânzări și marketing, Marius Pop s-a lansat pe cont propriu în 2009, fiind implicat în diferite proiecte web, în special alături de companii de tehnologie din România și din străinătate – atât start-up-uri cât și companii consacrate.
Ca urmare a experienței pe care a acumulat-o de-a lungul vremii în dezvoltarea de startup-uri din perspectiva de marketing, și-a propus să scrie pe acest blog tocmai pentru a contribui la formarea acelor oameni de marketing de care duc atâta lipsă startup-urile românești.
Articole scrise de Marius Pop
Sunt foarte multe de scris despre cum a ajuns LinkedIn să se transforme dintr-o reţea de doar 12.500 de membri, la început, în gigantul de astăzi, iar o parte dintre acestea sunt adevărate lecţii despre cum să creşti în mediul online, cum să creezi v...
Opinii
09 feb. 2015
Care fondatori nu visează că pun un landing page pe net cu un videoclip şi un buton de sign up după care boom!!! – zeci, sute de mii de utilizatorii care dau năvală? Şi totuşi sunt unele companii care reuşesc asta fără a avea neapărat nişte bugete ie...
Opinii
14 ian. 2015
Ştim că în România avem foarte mulţi programatori talentaţi însă puţini dintre ei reuşesc să şi dezvolte produse software ce pot concura cu succes pe pieţele internaţionale. Ideile sunt bune, execuţia tehnică e bună, însă lipseşte ceva. Succesul unui...
Opinii
09 dec. 2014