Cele mai eficiente clipuri publicitare au primit Premiile EFFIE

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Dacă băieţii deştepţi s-au dus în energie, băieţii eficienţi au venit în advertising". Cu aceste cuvinte au deschis organizatorii festivitatea de decernare a celei de-a patra ediţii a

"Dacă băieţii deştepţi s-au dus în energie, băieţii eficienţi au venit în advertising". Cu aceste cuvinte au deschis organizatorii festivitatea de decernare a celei de-a patra ediţii a Premiilor pieţei de publicitate din România - EFFIE, organizată la Bucureşti.

Companiile de publicitate GMP, Leo Burnett şi Headvertising au obţinut cele mai multe trofee. GMP a câştigat trei premii de aur, pentru campaniile Roşia Montană Gold Corporation, Coccolino şi Uniunea Crescătorilor de Păsări din România.

Leo Burnett a obţinut Premii EFFIE Gold pentru spoturile realizate în cadrul campaniei "Super Mame" pentru Tide şi Bergenbier, precum şi premii de argint şi bronz.

De asemenea, compania Headvertising a obţinut premiul întâi pentru spotul realizat companiei bancare HVB Ţiriac Bank şi pentru campania de rebranding a "Gazetei Sporturilor".

Campania a obţinut, de altfel, şi marele premiu EFFIE 2007.

Au mai fost desemnate, pentru categoriile aur, argint şi bronz, companiile Next Advertising, McCann Ericksonn, Graffiti BBDO, Cohn & Jansen, Propaganda, Publicis, Ogilvy, Punct Advertising, Odyssey Communication, Grey Worldwide, Sister şi Engines Servicii de Comunicare.

Concursul din acest an a avut 20 de categorii, de la produse alimentare la băuturi alcoolice, servicii financiare, retail şi media. Trei categorii noi au fost jurizate de membrii EFFIE în acest an: "David versus Goliath", "Farmaceutice" şi "Renaissance". Organizatorii au anunţat peste 70 de înscrieri în concurs, cele mai multe de când se decernează aceste premii.

Pentru decernarea Premiilor EFFIE, preşedintele pentru Europa al Asociaţiei Internaţionale de Advertising, Erich Buxbaum, a venit la Bucureşti

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite